jag är lycklig nu, iallafall idag =D

På baksidan är det 15-16 plusgrader, i skuggan och på framsidan i solen är det ungefär hur varmt som helst =)
- jag blir såå lycklig. Även om det bara är för ett litet tag så känns det bra. Ikväll bjuder pappa & lotta på grillat, mums.
I morgon åker nog lillasyster hem, usch va jobbigt. Jag har nog aldrig umgåts med henne så länge någongång, förstår ni...? under mina snart 21 år & hennes 15, så har vi inte umgåts längre än 2 veckor.. Eller jo, faktiskt.
Semestern i Frankrike då lillskruttan & lillskrutten bara va 5 (tror jag).. Den sommarn kommer jag aldrig att glömma, haha! Nåväl, poängen var att jag tycker vi umgås alldeles för lite.. skäms på oss!

SKÄMS PÅ MIG ATT JAG SITTER INNE & BLOGGAR ISTÄLLET FÖR ATT VARA UTE I SOLEN..
Så.......tjing!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback