en mysig dag..

Klockan 16:45 blev det mat hos Petra, våra rester sen igår åh va jäkla gott det är .. mumms!
Det blev en lång dag hos fru Tjärnkvist & Dobby (läs Saga) haha.. mosters lilla saga.
Vi kollade på andra avenyn och skissade lite på våra kommande tatueringar, jag längtar.
Jag trivs så bra med Petra, speciellt när vi muppar oss... Det finns såå mycket kul att dra upp, som får mig att skratta så jag nästan ser ljuset i tunneln. bland annat; - bla, bla, bla..va? för flint & tunnt hår, när jag ramlade i trappen, muffin, någon som for över ett staket för att jaga en fågel, när vi tröck i ett badkar för att skrämma grabbarna, när vi åkte vespa och det började åska och du blev rädd, mammas 40-årsfest, alla fester vi hade, när vi slogs..ja listan kan göras lång! Ibland är det tur att jag har dig, även om jag vissa dagar bara hatar dig ;-)






Mina syskon är som stjärnor...
 - jag ser dem inte alltid men jag vet att det alltid finns där.

Den största är för Mikael, för han är min storebror.
De 3 som är ungefär lika stora är för Emma, Simon & Linus för de är lika gamla, bara 23 dagar imellan dem.
Och den minsta är för Sebastian, för han är minst.
De får alltså en liten stjärna var <3
Vart den ska sitta återstår & se, vill inte avslöja fööör mycket :)

Kommentarer
Melinda

Va fint :)



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-04-28 @ 23:43:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback