UTMANAD!

Hittade denna lista , och eftersom att jag har så tråkigt så tänker jag fylla i den.
och just DU är utmanad.

MItt fullständiga namn: Maria Therése Lilian Lindén Gradin
Här är jag född: Nacka BB
Mina föräldrars namn: Magnus & Lotta
Mina syskon heter: Emma, Simon, Linus och Sebastian
Mina farföräldrar heter: Valdig & Sven-Erik
Mina morföräldrar heter: Samuel & Lilian, men de är döda båda två :'(
Min pojk/flickvän heter: Fredrik
Detta är personer som jag kan beätta allt för: Magda och Petra
En ledig helg tillbringar jag gärna såhär: Fredagkväll; krogen och lördagkväll helst hemma i sängen till en brafilm
Så här många förhållanden har jag haft: Några, men bara 1 seriöst.
Jag förlorade min oskuld när jag var: 14 år
Jag tror på: Spöken ?
Jag tror inte på: Tomten?
Detta är mina dåliga vanor: Dålig på att städa och diska
Detta är jag allergisk mot: Falska människor och spindlar (A)
Detta skulle jag vilja göra: Åka till Miami, L.A, Kalifornien mm.
Mina speciella datum: 1/8 - 94 , 27/8 - 01, 19/5 - 04, 1/9-05, 8/6 - 07, 24/10 - 07.
Storleken på mina skor är: Mellan 37 och 39.
Detta är jag rädd för: Smådjur och döden.
Detta jobbar jag med: Mina söta tanter och farbröder
På tv kollar jag helst på: SATC, Det okända,
Såhär många barn vill jag ha: 2 killar och 2 tjejjer.
I framtiden skulle jag vilja bo i: Stockholm eller Östersund.

nog om de ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback