tog bort lösenordet.

Dock när lösenordet kommer tillbaka så blir det samma användarnamn och lösen som förut (tror jag)
Tycker det är tråkigt att ta den skyddad, man kan ju inte få svar på sina kommentarer :(
Men nu så, men missbrukas detta så blir den låst igen..
vill du kunna läsa? dra då iväg ett mail till: [email protected]
Så fixar vi det ;-)


Väntar på att F. ska komma, vi ska luncha ;)
Ser du Sandra, jag ska äta lunch idag.
Blev dock INGEN frukost *mia,mia fy*
Vill köra igång med Herbalife nu, idag! :D


Den 29 börjar mitt & Petras nya liv.
Ska bli spännande och se hur det går.
Bara jag börjar må bättre så...


Kommentarer
Marie

Haha nej faktiskt inte.. Jag minns bara.. Spegeln......................



Blogg: http://varlensbasta.blogg.se/
2008-09-23 @ 12:07:35
Marie

Haha ja juste.. Hahahahahahaha.. det var roligt.. =P Haha.. Det var sånna baguetter iaf som vi käkade igår. fast dom såg perfekta ut på utsidan tills man skulle dela på eländet.. Då var dom STENHÅRDA på utsidan.. Haha.. Som skorpor



Blogg: http://varlensbasta.blogg.se/
2008-09-23 @ 12:25:12
sandra

hehe jo men de gick ju bra =) ja tänkte ja ska läsa upp ämnena! =) till o börja me så få man se sen.. ler haha duktig tjej!! =) men fyy, ingen frukost!! =P nej ändring o där me basta!! =) gäller att du sköter dig nu till veckan ;) va kul att du är så motiverad. =) Kramar



Blogg: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
2008-09-23 @ 19:16:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback