somliga går i trasiga skor.

Vilket jävla hål jag har i mina skor, måste köpa nya vid lön.
Blir tyvärr inga kläder denna månad, eftersom att jag ska börja med Herbalife den 29:onde : )
- Wish me good luck.

Platsen bredvid i sängen är tom och kommer vara det ganska länge nu.
Denna vecka har Fredrik jobbat natt och så ska han bort i morgon och blir borta hela helgen, kommer hem på söndag och kliver på ännu ett nattskift. - JAG HATAR ATT SOMNA OCH SOVA ENSAM :(

Men i morgon ska vi på affären och köpa godis och lite frukt åt mig, som jag kan äta i helgen :)
haha, det där lät ungefär som om han vore min pappa eller nått :P

Ska strax kolla lite till på PS. I love you, elelr rättare sagt; ska kolla klart på den för att sen byta film till någon annan.
Jag gillar faktiskt den här filmen, den är verkligen rörande.


Snart kommer ett inlägg till ;-)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback