marialindén.

Ännu en dag på jobbet, har gått bra trots att jag har ont i ryggen. Jobbar även i morgon men sen äre stopp för ett tag framöver, trist! Sitter här och bloggar, men är det ens någon idé? Blir ju inge skrivet iallafall..

Kom hem till nylagad mat idag, du är sötast sötnos<3
I morgon ska jag samåka med pappi till jobbet, skönt med samåkning för då kan man sova i bilen ;)
På onsdag ska jag på kommun, igen. Ska kolla efter lite andra lägenheter ;-)
Eller om vi ska bo kvar här tills drömhuset dyker upp ;-) vi får se...

vad ska jag göra med mitt liv? Jo, jag ska börja plugga... Antingen ill Undersköterska eller till Mentalskötare (heter de så?) Ja...nått vill jag göra med mitt liv :)



Han är killen, som gör allt för att göra mig lycklig.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback