måndag .

Idag tog vi sovmorgon, vaknade runt halv 11 och vi gjorde oss i ordning och for ner på byn.
In på kommun och såklart var hon ledig idag, men Ulla kunde hjälpa mig istället.
Hoppas jag får någon lägenhet på Skalgränd, skulle vara praktiskt.
Visst, det är dyrare och sådär men det är ganska dyrt att ta bilen för att handla en liter mjölk också..

Hoppas jag får en lägenhet längst ner, för vill ju gärna att katterna ska kunna gå ut, det blir lite svårt för dem att göra det på andra våningen, flyttar inte om katterna inte kan gå ut, punkt slut!

Fredrik jobbar eftermiddag idag, och det är egentligen våran 3 års dag idag men vi tyckte det var bättre att fira den på en helg och ha mysigt än att fira den när han kommer hem ikväll klockan halv 11.

Nu fick jag sms av Petra, vi ska ut och gå med hundarna en stund i skogen, det är ju så fint väder idag också = )

Sitter och kollar efter nya saker till lägenheten, lägger upp bilder sen.


Puss ifrån mig.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback