måndag

En ny vecka, med nya händelser.

Detta är vad som kommer hända denna vecka, vad jag vet just nu.

Måndag:  Det ska storstädas här idag, renbäddas och diskas.
Outsiders klockan 20:00 (fick tillbaka 5:an igår) wiiiie =D.
Ska ner och hämta ut mitt paket nu och köpa hårfärg.
Ska även till Sandra för att hämta Herbalife sakerna.

Tisdag: Inget inplanerat just nu. kanske tvätta lite.

Onsdag: Jobb, 7-16:30

Torsdag: Packa och fixa det sista inför min resa.

Fredag: Äntligen dags att åka, ska bli såå roligt. party! =D

Lördag: Shopping, shopping, shopping. I min favoritstad.

Söndag: Slut på det roliga, och det är dags att fara hem till Jämtland igen!
Ska mysa med älsklingen och katterna då jag kommer hem ;-)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback