juno.

Har precis kollat klart på Juno , åh vilken mysig film : )

Började med Herbalife idag, har gått bra förutom att det va skitäckligt. det är smaken av pulvret jag inte gillar, alltså det blir ungefär som ovispad nyponsoppa, att man känner pulvret i munnen.. fy vad hemskt : (
"vill man va fin, får man lida pin" mmm....

Har fått frågor angående mitt sökande efter jobb i Haninge, om Fredrik följer med mig ner dit om jag nu bestämmer mig att flytta dig, och svaret är; nej, det gör han inte.

Nu ska jag packa upp lite kläder, glömde ena väskan i pappas bil igår så hämtade den idag.

puss.

Kommentarer
Helena

Tjena! Ett tips är att låta shaken stå en kvart innan du dricker den så blir den godare. Och att mixa i en halv banan så blir den krämigare. Lycka till!



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2008-10-01 @ 11:12:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback