jagvarräddförfåridag! :D

Idag när jag va hemma hos Katarina, så sa Annika att man kunde mata fåren med hårdbröd.
YES tänkte jag och Katarina hämtade hårdbröd och så knallade vi ner i hagen.
OKEJ, JAG MÅSTE ERKÄNNA ATT JAG VAR FRUKTANSVÄRT RÄDD FÖR ETT STORT SVART FÅR..
Hon/han va helt galen och jag kände mig verkligen minst i hela världen dom minuterna jag stod där med ca 10 gigantiska får omkring mig. Dom svart/vita fåren är helt sjukt fina, skulle kunna ha några stycken hemma faktiskt ;-)

Måste tillbringa flera dagar hemma hos Katarina och hennes djur!
Btw, hur blire med pluggningen babe ? I'm ready.

Kommentarer
Kattis

Hade kul:-) Vi kan toka till det ibland vi. Synd att du inte jobbar idag, för det för jaaaag!;-p Haha. Hoppas du får en bra dag du som är rädd för dom "stora" fåren;-) puss



Blogg: http://katarinajohanna.blogg.se/
2008-09-04 @ 06:07:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback