I love you until the end

Kom precis hem efter ca en timmes promenad med min underbara vän - Magdalena.
Jag kommer verkligen att sakna dig när du åker till Norge, hoppas att du inte glömmer bort mig bara.
Jag saknar henne redan, trots att hon inte ens har åkt. Vi har varit kompisar sen 1:an ungefär och är det fortfarande, jag har inte så många kompisar sen den tiden, dom flesta bor inte ens kvar på byn och jag har inte umgåts med dem på 4 år.. Det är med en tårar i mina ögon jag kommer krama om henne innan hon åker till Norge. :(


Fredrik åker bort i helgen, trist.  Jobbar på söndag mellan 7-12, money for me.
Någon som känner sig sugen att umgås i helgen?


Jag sitter & små sneglar på kung av queens just nu, jag tycker det är rätt bra ;-)


PUSSEN!


Kommentarer
Melinda

Kung av Queens är asbra :)

Ja, jag vill umgås med dig i helgen [a] <333



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-09-11 @ 21:42:17
Magda

Sötpärla! Vad glad jag blir över att höra det. Och vilken härlig promenad!



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2008-09-12 @ 15:03:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback