i brist på annat, typ sömn!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
2, en hem till mig och en hem till pappa
Vilken svordom använder du mest?
Det är nog "jävlakuk" och "horjävel"
Äger du en Ipod?
Ja, en roooosa!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
08:30

Hur många resväskor äger du?
Några stycken

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nääe..?
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA oftast

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jag tar dom, hatar att va med på bild.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Kautokeino

Har någon av dina vänner barn?
Ja, fan snart dom flesta.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En bil
Har någon någonsin kallat dig lat?
Måånga gånger, jag erkänner... - jag ÄR lat.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nääe..
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Mys & sov skivan ;)
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Mjölk då.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Kanske de ;)

När var senast någon stötte på dig?
Tror att den lilla killen på krogen försökte, men han va så liten så jag skratta mest :)
Vad åt du till middag?
Idag? inget :(
Använder du huvtröjor?
I Loooove it. dock ett tag sen nu
Kan du vissla?
Mjaaa, vissla inåt kan jag :D
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej
Vem var den senaste som ringde dig?
Fredrol
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Berg & Dalbana eller popexpressen på grönan =D
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Haha ja, det tror jag.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
Tyvärr 0696
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, det gjorde jag. det är kul ju ;P
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Stooort, ligger 10 mil härifrån.

Hur många syskon har du?
4,a.. En syster & 3 bröder.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror på..
Vilken film kan du alla replikerna till?
Titanic, pretty woman bla.
Äger du några band-t-shirts?
Nope.

När flög du senast?
Egypten, april 06.
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 stycken

Läser du för skojs skull?
Nääe?
Pratar du några andra språk?
Ohja! ;)
Diskar du din egen disk?
Ja, vem skulle annars göra de?

Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
jag kan - men vill inte
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
piercingar, tatuering kommer.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
beror på vem som bjöd ut vem?
Kan du kasta macka?
Åh nej, är värdelös på de faktiskt.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope..
Vem har du med på BIOn?
Den som jag vill gå med just då.
Vem var din favoritlärare?
EVA & PIA!
Vad har du för väder?
höst, behövs det sägas mer?
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Njaa.. inte direkt kanske.
Har du en blogg?
Jaa, verkar så va?

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
haa, jag gillade mina lediga dagar rätt bra ;)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlig.
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Nääe..? Alla har väl olika smak..
När sov du senast på golvet?
Spökprästgården, dock på en tunn madrass.
Vilken är din favoritdrink?
San fransisco
Gillar du din boendesituation?
Jag hatar den.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
allt mellan 5 - 10
Äter du frukost dagligen?
Nääe..
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Neej, verkligen inte.. vill du boka in nått?
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nääe.. men hörde frätt ofta; "MIA" ;)
Vilken är din favoritfrukt?
Apelsin *tål det dock inte sådär 100%*

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nejnej
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
21.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ganska svårt och läsa när det är felstavat tycker jag!

Tror du på liv på andra planeter?
Vet inte...
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
den kära sambon!

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Naturligtvis en kvinna, en man skulle inte kunna grunda denna värld.
Vad var det senaste du åt?
en japp
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Killar.. tjejjer är falska tycker jag! de flesta iallafall..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
har ni hört låten, Maria-Therése av robert broberg? - inte.. lyssna så förstå ni.
Gillar du senap?
Ja..
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
"meeeeeeen va faaaaaan"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
NEEEEEJ!
Sover du på sida, mage eller rygg?
magen
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej..
Tycker du om att krama folk?
Ja ;)
Skulle du säga att du är trendig?
Nääe, jag har på mig det jag trivs i.. Inte för att det är mode.
Äger du en digitalkamera?
Ja..
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle säga nej ?
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Den håriga saken, eller den lilla gröna kanske..
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja..?
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
INgen..
Tycker du att du är attraktiv?
Haaa, jaaa.. *april april*
Vad är du allergisk mot?

En del andra människor, spindlar, lever och småkryp.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Nöden har ingen lag..
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Neee?
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Ingen aning.. vad tror du?


Jag vill utmana; Jessica, Sandra, Linda, Micca och Melinda.
(nej Petra, inte dig.. för det är DIG listan kommer ifrån)


Kommentarer
sandra

men miaa.. ingen frukost, ingen midda.. :S inte bra du.. inte konstigt du är trött jämt =) Men snart blire ändring på de...

Kram =)



Blogg: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
2008-09-18 @ 08:07:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback