godmorgon på er allihopa.

Skämde bort mig själv med en sköön sovmorgon idag.
Gud vad jag älskar att sova speciellt då det regnar för då slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte gör något ;)
Igår sökte jag jobb, hoppas på något positivt svar därifrån.. : )

I veckan får jag låna farfars bil, skönt att få en bil igen. MÅSTE verkligen införskaffa mig en sådan någon gång..
Det är en väldigt praktisk manick att ha hemma tycker jag ;-)

Ikväll återvänder jag till jobbet mellan 15:30 - 20:30, skönt.
Skönt att få jobba efter en dags ledighet, money for meeee..

Väntar på att bostadsförmedlingen ska ringa, men icke. =/
Hoppas dom ringer senare idag då, så jag vet om jag ska säga upp min lägenhet här uppe.
Ingen som vill ha en 2a i Gulldalen med hyra på 2900:- (elen, tvättmaskin och torktummlare ingår)

fan vad jag hatar dom här jävla programmen där man ska ringa och gissa ord, suck!

Nääe, nu ska jag äta lunch!


Pussen!

Kommentarer
Melinda

Jag hatar också de där jävla programmen :/ typ momento o sånt ;/ bara skit..



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-09-02 @ 12:38:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback