blindskrift.

Nyss hem kommen efter ännu en dag på jobbet, dagen gick bra.
Ska tillbaka i morgon, OM ryggen inte strejkar för idag gick den åt helvete igen =/

Jo, som sagt! Jag håller på att försöka lära mig blindskrift, eller en tant på jobbet försöker lära mig, jag är ganska duktig (men jag har fusklapp med alfabetet på) dock så kan jag redan några bokstöver utantill.. Skrev ett brev till henne igår, och fick tillbaka ett idag :) gnksa kul tycker jag, och det tycker säkert hon också ;)
Jag kunde iallafall tyda det som stod, men jag tycker dock att punkterna känns lite dåligt :P


Va nere på KM igår, köpte 4 tröjor och 1 halsduk för 250:-, egentligen skulle det gå på över 1000:- , hihi, I love rea!

Nääe, nu ska jag byta om och fara upp till älsklingen.

Kommentarer
Petra

ja, vadå?



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-09-08 @ 18:23:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback