bättre sent än aldrig.

Fredrik & jag tog oss en sovmorgon idag. Det var 2 veck
or sen vi sov tillsammans... :(
Men det var skönt att få sova ut, tack för att du tog min morgon K.

Dagen har varit allt annat än bra, ja jag måste nog ha vaknat på fel jävla sida...
Jag är allmänt less, trött, uttråkad, och vill bara vara ifred. *Suck & stön*
Alltså, jag vill ha fredag redan i morgon, för jag saknar ämma.
Saknar er allihopa faktiskt.

Nääe, nu ska mina små blå vila innan jag far på jobbet..
Det värsta är att jag nyss klev upp, måste göra nått åt min trötthet, visst Sandra ?



GRATTIS Magdalena till körkortet!.. Sthlm och köpa hubbabubba nu? :D

Kommentarer
sandra

absolut.. inte konstigt att du är trött heller.. men de ska vi ändra nu!! =) absolut! =) Kram säg bara när.. ;)



Blogg: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
2008-09-20 @ 18:26:55
ämma

JAG VILL ATT DU SKA KOMMA NUUUUUUUUUUUUUUU! =D



Blogg: http://xjigglipuff.blogg.se/
2008-09-21 @ 18:53:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback