Söndag.

I helgen har jag haft fullt upp, jobbat delade turer både lördag & söndag.
I morgon blire mera jobb, 7-15 men ska träna fram till 16 då pappa hämtar mig.
Eller det är jag som kör i morgon, men pappa tar bilen ifrån Nipis till lyften och hämtar mig då han slutat.
Vi ska även hämta upp K. i morgon..

När jag kommer hem i morgon, blire STORSTÄDNING.- IGEN, men det behövs.
Har inte tvättat på flera dan fan, undra om maskinen funkar ännu? ;)

Ska skura rubbet och diska, jag bara MÅSTE SLUTA STÖKA NER.

Nääe, nu ska vi se film.. älsklingen & jag!

Grattis Mayvon på födelsedagen :)

Kommentarer
mayvon

tack min vän



2008-10-13 @ 06:37:06
sandra

Hallo hallo.. När är du hemma? eller tillgänglig ska ja väl säga? =) Kram



Blogg: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
2008-10-13 @ 07:38:58
Petra

dagens smörkniv



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-10-13 @ 12:05:46
mia på nipis

hoppas det gick bra att springa i dag.Jag tycker också du är kanon trevlig att ha med att göra på jobbet pratglad och gullig.Vi syns på jobbet,ha det bra.Bye bye



2008-10-13 @ 17:09:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback