snö idag, NEJTACK.

Läste att det skulle bli snö i Jämtland idag, nejtack...inte ännu.
Jag vill inte ha snö..det är kallt & jävligt, och man blir ofta blöt och kall om fötterna, jag gillar det bara inte.
Dock gillar jag skotertävlingarna vi är på, men inte om jag blir blöt & det är svinkallt. - då suger de.
Det blir även halt då man ska till jobbet, man får skrapa rutorna och frysa i en iskall bil.. Nääe, fy för vintern.

Nu ska jag göra mig klar, har lite ärenden & fixa innan jag ska på jobbet.
Att man aldrig kan få leva sitt eget liv, alla bara förväntar sig massa saker hela tiden.
Speciellt nu när jag har bil, men varför kan inte ni ta & komma hit? det är ALLTID jag som måste komma och
hälsa på er hela tiden... jag kanske ska sluta med det jag med, och bara komma en gång var tredje månad.

hejpa,hejpa.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback