onsdag hela dagen..

Och fortfarande inte hört nått ifrån jobbet, jag går seriöst mig själv på nerverna snart.
Sen fattar jag inte varför man sätter in mer vikarier på intro då det finns vikarier som inte får jobba pga för lite jobb?

Nu sitter jag här i min lägenhet och hoppas att någon kommer och räddar mig någongång framöver.
Vad ska man göra lixom? Jag har gått igenom varje butik på denna by och det är alltid samma saker vecka till vecka.
Inge nytt och se alls.. Skulle jag bli blind, lovar jag att jag skulle hitta allt endå..
ungdomsgården är borta, Statoil är borta, KM kläder är borta, ungefär halva befolkningen har försvunnit snart.. vad är kvar? En hammarstrands skylt som efter ett år inte ens fått sin belysning? det är pinsamt...
JAG förstår varför vissa lägenheter står och gapar tomma även vissa hus. Vi bor i ett samhälle som har lixom, ingenting.. men priserna på hus och lägenheter är rena rama rånen för fan.. Aja, dåligt humör idag!

Ska kolla på en film nu sen ut på en promenad... Puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback