nyduschad, stearinljus, vacker pojkvän och en vit morgon.

Fredrik kom runt 20 över 6, alltså dirket ifrån jobbet så jag fick en mysig morgon ...trots att jag är trött. 
Minuten innan hade jag kommit ur duschen, så jag frös lite smått så jag tog och tände ljus till våran frukost.
Kikar ut och får se att det nog har snöat lite i natt också.
Fredrik berättar att 87:an är avstängd, alltså vid tunneln mot Östersund. SUCK!!!
Då måste jag & J. åka runt och jag hatar den vägen. - skitmycket faktiskt.

Nääe, nu ska jag ta på mig jackan, min halsduk, mina skor  och knata ut och varmköra bilen lite.
Måste ringa ang pakeringsplats... PUSS IFRÅN MIG! =)


Kommentarer
♥ MAMMA JESSICA

haha näe verkligen inte ;D sen blri det alltid en liten pöl på golvet ;D



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-10-30 @ 08:49:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback