Miss lyckad eller misslyckad?

När man tror man nått botten, så sjunker man fan ännu längre ner.
När ska det bli min tur att få lite tur & lycka i min tillvaro?
Ibland har man tur, ibland inte. tillhör det ödet eller är det bara en ren slump?
Just nu har jag; en underbar karl, söta katter, en bra familj, ett toppen bra "vikarie" jobb, en söt liten vit bil, en liten lägenhet.. Och såklart kläder, och allt det där.

Det jag egentligen vill byta ut är lägenheten till ett fint hus, vikarie jobbet till ett fast jobb, en underbar karl till en underbar sambo och ha kvar familj och katter och min lilla bil precis som det är. - är jag krävande?
Nääe, egentligen inte.. jag är mänsklig. - eller hur?
Jag vill bara ha ett bra liv är det så mkt begärt för nån som precis börjat sin resa genom livet, JAG tycker inte det.
Man lever bara en gång, varför inte ta vara på den tiden.. istället för att sitta här och blogga om hur trist allt är?
Jag vet, jag vet - jag får skylla mig själv. MEN DET FÅR JAG FAKTISKT INTE...
Jag gör allt för att få ett jobb, kollar jobb varenda jävla dag.
Men ska jag få ett jobb, så måste jag dra härifrån.. men om jag inte vill det då?
ja, vad ska jag då göra?

Kommentarer
My

Du gör'ne bra som har en sysselsättning - se det positivt. Inte många som har det :)



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-10-15 @ 20:03:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback