lugna favoriter.

Satte på lugna favoriters webradio och fick höra denna låt; Enya - May It Be. och jag kände hur mycket jag bara saknar mamma & syskonen, så sjuuukt. ska fixa det där med stämplingen så fort som möjligt så jag kan dra neröver fortare, så jag har nån "inkomst". packar upp kläder ifrån våran resa , och det luktade mamma av några kläder - me missing you.
usch, jag är en sån tönt ibland. men att jag saknar min mamma och mina 3 småsyskon är ju egentligen inge fel?
har aldrig bott ihop med dem, har missat syskonen uppväxt, inte kunnat finnas där när de behövt mig. - It's hurt.
men jag älskar er, tveka aldrig på de.


Kommentarer
Melinda

Klart att du saknar din familj !! <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-10-04 @ 12:09:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback