lonley.

Så sitter man åter ensam hemma, som så många gånger förr. Älsklingen jobbar natten, så jag får sova ensam.
Sitter & dricker te, mm så gott. :) Idag har jag verkligen blivit fattig, haha. Hoppas jag har råd att åka ner till mamma, annars får jag göra det nästa lön kanske.. Idag har jag följande; Betalat alla räkningar, storhandlat, köpt herbalife saker & tankat bilen. Saker som är kvar att göra är; betala grannen för min stereo, hämta ut paket på posten, har några stycken, dock är det flesta julklappar, plus en tröja till mig. Puuh, skulle behöva vinna lite pengar. Haha ;P

I morgon ska man ju jobba kvällen, hoppas halsen håller nu då...

Fredrik: Du är mitt hjärta och jag älskar dig så mycket. (:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback