Jag som gick ifrån jobbet igår och sa att gud va skönt att få vara ledig en helg, men tjiii fick jag.

Nu ringde jobbet igen, ska jobba natt både fredag & lördag. Vilket betyder att jag jobbat varje helg utom 1, hela september och oktober månad. Ja, jag vet att jag får betalt för de, men lixom.. vill ha ett liv utanför jobbet å.
menmen, det blir pengar och i detta fall...- julklappspengar.  Äntligen får jag lite pengar att handla julklappar för.
Förra året hade jag kanske 1000:- att handla julklappar för..inte kul. Men i år ska jag skämma bort er..haha!
Tur att jag trivs på jobbet iallafall.. Har tänkt på en sak, jag säger nästan aldrig nej till jobb : )
.

Kommentarer
My

Den som vill jobba, får alltid jobba! Tänk på det :) Tycker du är duktig ialla fall.



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-10-23 @ 16:14:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback