jag blir arg på er..

Ibland hatar jag er och era elaka kommentarer..


Bara för att jag ÄR RUND, betyder inte det att jag ligger i soffan hela dagarna och äter pizza, hamburgare, chips och dricka och helt utan motion. Snarare tvärt om, jag dricker nästan aldig dricka, chips har jag inte ätit sen 2.a året på gymnasiet och pizza & hamburgare äter vi kanske 2 ggr var 4:e månad, om ens de. Jag rör mig visst, mitt problem är att jag äter fel. Innan jag började med Herbalife så åt jag bara ett mål om dagen, drack 1 glas vatten om dagen.. fattar ni då att jag och min kropp inte mådde bra? Jag hade ingen ork till nått.. Jag orkade bara äta ett mål ungefär, jag fick dåligt samvete om jag åt flera..
Aja, nog om de! Sluta säg att jag ska skära ner på godis osv, för ni vet inte ett skit om vad jag äter elller inte, om jag motionerar eller inte..



Kommentarer
Melinda

Vilka puckon !

Och jag tycker du är fin precis som du är <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-10-15 @ 15:32:44
My

Du är fin som du är :) Btw, du nämnde Herbalife. Hur har det gått för dig med det?



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-10-15 @ 20:07:00
Eleonore

Det enda man kan göra är att strunta i alla puckon som finns där ute!

Det finns alldeles för många som verkligen vill trycka ner andra, snacka skit!

De mår antagligen inte så väldigt bra själva!



Lev ditt liv, Må Gott, MYS!

Sköt om Dig!

En stor HelgKram kommer här!



Blogg: http://sahlineleonore.blogg.se/
2008-10-17 @ 22:23:07
ämma<3

dom är bara avundsjuka för att du är som ingen annan är. Du har något som ingen annan har! Mig alltså.. SKOJJA xD



Du är en ängel, skit i alla andra mio!

orka.. GAH!

spacemonkeys! FAILKIDS!



2008-10-20 @ 22:30:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback