hemma gjord pizza..

Fredrik & Jag har gjort hemmagjord pizza idag, gud så gott det var. ;)
Fredrik for hem en sväng nu, han kommer tillbaka lite senare så jag ska hoppa in i duschen och så innan han kommer tillbaka, så vi kan lägga oss och kolla på film.
Och dessutom så har Z:a lyften gått ner på 4 dagars veckor nu, så nu kommer fredrik bara jobba 4 dagar i veckan istället för 5. - more time for us. <3

Och jag har även börjat fått långa naglar igen, får hoppas att de inte går av lika lätt som förra gången.
Behövde typ bara kolla på dom förut så gick dom av..- typiskt!

Tack för mig och kanske tack för ikväll.. vi får se.


Kommentarer
sandra

lät som en mysig kväll =) härligt.. hoppas helgen varit fin.. vi hörs imorron ;) kram



Blogg: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
2008-10-12 @ 14:30:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback