Donna Simpson



Donna, 41, försörjer sig på avklädda bilder

Hon vill bli världens fetaste kvinna.

Men Donna Simpson, 41, har 165 kilo kvar.

- Jag älskar tanken på att bli tjockare, säger hon.



Donna Simpson är redan med i Guinness rekordbok - som världens fetaste föderska. Det ska i princip vara omöjligt att bli gravid när man ser ut som Donna, men i och med dottern Jaquilines födsel i februari 2007 hamnade hon i rekordboken.
 

Generation fett ikväll, tv 3 klockan 22:00.



Ibland känner jag mig också sådär stor, hemskt! =(


Kommentarer
frida =)

Men gumman,du är juh ingenting om man jämför henne juh..

Tycker du är go som du är =)

Kram!



2008-10-15 @ 15:03:30
Denise

Nädu Mia, nu tror jag väl.. Känn dig inte som den där klossen du hittat igen på bild, ha ha. Den dagen du ser ut så kan jag säga till och sluta kalla dina shake´s för Brita :)



Blogg: http://dandersson.blogg.se/
2008-10-15 @ 15:05:31
Melinda

Usch, de är så vidrigt.. Henne kan man inte tycka synd om, eftersom hon vill bli fet. Vilket pucko..



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-10-15 @ 16:52:30
mia nipis

oh men huga,någe så farligt tjock och styggt.Man ska äta som vanligt men dra ner på potionerna mindre socker och fett,mer sallad så går man ner i vikt.Man ska ha lite och ta av om man blir sjuk också.



2008-10-15 @ 18:09:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback