Det känns bättre, igen.

Men ska inte säga för mycket.. :)
Ja, idag har jag och Fredrik varit och storhandlat, så nu har jag mycket gott hemma.
Massa goda frukter och massa nyttig mat, ska till S. sen och köpa mera Herbalife saker.

Nu ska jag smyga in i duschen, för jag hör att den redan är på. *konstiiigt*
Sen ska jag titta på en film.. Såg en film igår som Stephen King (stavning) har gjort; The Mist.
Den är se-värd..

JÄVLAR,
nu glömde jag hämta ut mitt paket på Ica :( får väl försöka hinna det innan 19:00..
Hoppas jag hinner....


Over and out / Fredrik´s little girl.


Kommentarer
Melinda ♥

Stå inte och porra er i duschen nu kära vänner ;)



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-10-27 @ 17:54:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback