bra mia.

Så har man diskat bort en del igen, och dammsugit köket lite.
På måndag kommer lönen, kanon. har nämligen ett paketica som väntar på mig :)

Längtar tills nästa lön och då man får börja köpa julklappar, vet redan vad jag ska köpa till Fredrik men till er andra...PANIIK. Jobbigt med stor familj såna här tillfällen, då det ska köpas saker till jul :) - haha.
Men det är mysigt också... AAAAAAAAH, kom nyss på mig själv genom att skriva att julen är mysig?
Är den verkligen de.. JA, men den suger i övrigt. enligt mig. För mig börjar julen vid typ 15:00, och nej.. jag kollar inte på Kalle Anka. Men det känns som om den börjar då, och slutar efter man ätit och öppnat paket.
Kanske gillar jag inte julen pga av att jag aldrig får fira den ordentligt med hela min familj.
Jag vill ha en riktig jul, med alla syskon ochbåda mina föräldrar osv..- ja, jag kommer säkert ändra åsikt då jag bildat mig en egen familj med barn osv.

Men förtillfället, är jag precis som.....



.........grinchen.

Kommentarer
bella

HAHA den titta jag på igår :D



Blogg: http://bellalilja.blogg.se/
2008-11-19 @ 22:40:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback