väntar.

Varenda eviga dag, väntar man på något. För tillfället väntar jag på att vi ska gå på marknaden.
Egentligen är det väl ingen marknad, va länge sen det var det nu. Men kanske i år...? vi får se..
Blir ju bara sämre & sämre tycker jag.. Men jag ska ner & kika iallafall, ska ändå handla på ica. (om det har öppet)
Ska strax dra på mig lite make-up och dra en kam geom håret.. Men egentligen, ser lika förjävlig ut endå..
Ska färga håret veckan, finns det någon som är villig att hjälpa till?! 



Ja, jag börjar bli otålig. Jag har så många drömmar, men inget händer.
Jag försöker & försöker, men inte då. Kan någon ge mig lite tur?


I  morgon är det den 1:a december & F. och jag har varit ilag i 3 år & 3 månader.. (onödigt vetande, men okey)
Men kanske är det början på en underbar framtid som ska bestå av villa, barn, djur, lycka & kärlek? 
Eller så kanske detta bara blir ett till kapitel i mitt så kallade liv, inte för att jag vill de, men man kan ju aldrig vara säker.
Inte på nåt, men man kan ju göra som grodan, leva på hoppet. :)

Puss på Fredrik.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback