UTMANAD!

Vart utmanad av Micca

De regler som gäller är :
-
Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. 
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Sju saker om mig:


* Jag har absolut INGET självfötroende alls.
* Jag älskar mina syskon mest av allt på denna jord.
* Mina favorit-färger är: svart, rosa, brun.
* Jag älskar Takida, såg dem på yran första gången för ca 5 år sen, kanske mer. Har sen sett dem några gånger. Och deras autografer har jag i ett fotoalbum. (fick dom på hotell Hammarstrand)
* Jag betalar oftast alltid mina räkningar samma natt som lönen kommer in. Är noga med mina räkningar!
*
Jag älskar att sjunga, fast det låter hemskt dåligt. Hade sångröst innan jag opererade mina halsmandlar i 4:an.. Innan dess va jag med i kören, sjöng i kyrkan mm.
* Jag har varit ansiktsförlamad 2 ggr, ena gången i 3:an eller 4:an och sista gången i 7:an.. och tyvärr sitter det kvar lite, ni kanske inte tänker på det. Men det syns, det lovar jag. - därför vill jag inte le på kort längre! Helst inte vara med på kort överhuvudtaget, eftersom att ett öga är större än det andra också...SUCK!

Jag utmanar: ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG =D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback