Sol idag.

Och en allmänt bra dag i övrigt...än så länge.
Dock va lönen ingen höjdare denna månad, det blir det inte i december heller. Har jobbat många dagar, men inte så många timmar. Hoppas bara jag orkar jobba alla dagar jag fått i December, för då får jag en kanonfin lön i Januari.
Men eftersom att jag börjar trappa av mer & mer, så oroar jag mig lite. Men kanske helgen piggar upp mig lite, eftersom att det blir första helgen på 3 månader jag är ledig.. och jag tänker banne mig vara ledig också.
Känns som om jag jämt är på jobbet...Men sånt är livet! :)

Ska strax äta lite, först ska jag kolla lite på julklappar : )


Pussen!

Kommentarer
Nadja

Jo, åkte till sollefteå på kvällen!



2008-11-26 @ 17:07:40
Denise

Mia! Har du nån skrivare? Tänkte om du kunde skriva ut frisyrbilden åt mig :)



Blogg: http://dandersson.blogg.se/
2008-11-26 @ 20:51:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback