skön säng.

Jag har jobbat kvällen ikväll, gick väldigt bra. Har två kvällar kvar nu denna vecka, sen blire faktiskt 3 dagars ledighet...som jag ska njuta av. Fredagen ska jag tillbringa med Fredrik i Östersund för vi ska julhandla, jag har inte riktigt tid med det i december då jag jobbar nästan varje dag fram till den 23:dje. Ska försöka hinna ner en sväng till Sundsvall, för jag ska till Anna och göra mig lite jul-fin.

Nu ska jag starta en ny maskin till tvätten och renbädda sängen. Eftersom att jag inte gjorde det häromdagen...

Puss ifrån mig.

Kommentarer
♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Så kul vet jag väl inte om det är :P Men mellan stunderna är det väl det :)



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-11-26 @ 11:05:46
♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

*Jag tänkte klippa lugg igår men jag vågade inte så det blev toppning som vanligt.. suck



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-11-26 @ 11:06:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback