Östersund, Hammarstrand & Stockholm..

Har man inte varit impulsiv nu igen kanske..
Jaa, jag har ställt mig i kö på en lägenhet i Dalarö (Sthlm) Även om jag inte får den, så har jag iallafall försökt..
Och det är en bra börjar på försöket att få sig härifrån. Verkar inte som om det blir nått jobb på Nipängen när Time-Care startar, vilket gör att jag måste härifrån... Vore faktiskt kul att komma ner till Haninge & vännerna där igen :)
Hur länge jag stannar, vet jag faktiskt inte. OM jag nu vågar åka. Det va ju det här med Fredrik också..
Jag VILL inte lämna honom, men jag vill leva mitt liv som en 20-åring ska.. Inte som tanterna på jobbet gör.
Snälla, kan någon ge mit lite råd?


Kommentarer
Helena

Vi är bjudna på adventsvaka-fest på lördag men vet inte om vi mska gå än. Annars är ni välkomna!



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2008-11-25 @ 09:22:59
Sandra

Tanterna på jobbet är vårdtagarna va o inte personalen?Fast man kanske slipper höra till tanterna när man e 25?! ;)



Blogg: http://vastanalantbruk.blogg.se/
2008-11-25 @ 10:21:06
barret

vill inte fredrik följa med dig då? Du kan ju inte bara lämna han om du älskar han????



2008-11-25 @ 10:54:22
My

Tänker samma sak det där med karln också. Vill inte lämna honom, men samtidigt.. Vill leva som en 20-åring och inte som äldre damer. Tyvärr kan jag inte ge dig något mer tips än att ta med fredrik eller försöka på avstånd. Beror helt på vad du själv känner..



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-11-25 @ 13:06:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback