Oskyldigt dömd.

Sitter nu och ska kolla på Oskyldigt dömd, eftersom att jag missade det i onsdags. - han är snygg persbrandt.
Fredrik sover, även så mina katter. Trist och ensamt, men så kan det vara.
I morgon blire jobb för mig & F. Han börjar 06:00 & slutar 14:00, jag börjar 15:30 & slutar 20:30.
Trist då vi jobbar så olika, men men.

Jag funderar & funderar, men kommer inte fram till nått vettigt. störigt.
Jag blir så irriterad, sååååå j*vla irriterad.
Eller kanske ledsen/besviken är rätta ordet en sån här gång? - jag vet inte.
Mina tankar går bara runt, runt, runt och sen tillbaka igen.
Varför ska det vara sååå jävla svårt för?


Kommentarer
My

Är det några tankar du vill bolla med mig, så vet du var jag finns, tjejen. Hoppas det ordnar sig med allt, att jobbet går bra idag och att jag får vänta mig en kattunge om ett tag :) ÄR sååå sugen!



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-12-01 @ 07:30:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback