måndag, 10 november.

Och fortfarande ingen snö, hurra.  Lyckan är total!! Jag kommer lixom in i någon slags "depp-period" när snön kommer.
Det är kallt, man måste ha massa kläder, det är inge kul att köra bil på vintervägar osv. finns tusen saker att hata med vintern.. Iallafall för mig! Men jag förstår de som gillar vintern också.....på nått jäkla vis.


Jävlar vilket väder det va i natt, vaknade runt halv 4a och det verkligen vräkte ner regn och en sjujäkla blåst på det.
Skapligt jobbigt att höra det mitt i natten, ännu jobbigare att försöka somna om.
Tur att det inte frös på, för gud vad halt det vore då... Usch.

Snart kommer Fredrik hem efter jobbet, vi ska fara & handla och sen ut på en promenad tillsammans i det fina "höst/vinter" vädret.. Lite sol på det här så hade det varit kanon..

Hoppas ni fått lite & läsa, dock så va det väl inget märkvärdigt med detta inlägg....men vad gör det? :)
Enjoy!



Vill hälsa till en go&glad jobbarkompis som brukar spana in hit ibland, hoppas hon vet vem hon är :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback