längtar.

I morgon blire till att jobba kvällen på blå, ska bli roligt för nu var det länge sen jag var där.
På fredag blire en sån där mysig dag igen, älsklingen & jag ska till stan (läs Östersund) och julhandla.
Kanske man ska vara lite romantisk att bjuda honom på middag, nån som vet någon fin & god restaurang i stan?
Kommer bli en bra dag, hoppas jag iallafall. - jag älskar min man.

På måndag börjar det igen, har massa jobb i december framför mig.
Jobbar varje helg fram till julafton och ungefär varje dag också.
Usch, jag vill bryta ihop men har inte tid till de.
Vill även åka ner till syskonen, men har inte tid med det heller.
Tänk om man kunde få ett riktigt jobb, så man kunde vara ledig på helgerna eller iallafall ha ledigt 3-4 dagar i rad ibland..
Sökte faktiskt ett jobb igår, men rätt onödigt. Ger ju inget resultat endå...- hoppas går ju.

Nääe ni, ska kolla klart på insider nu.




Kommentarer
Helena

Jag skulle säga Dalwhinnies för där har vi varit de två senaste gångerna vi varit ut och ätit. Ligger mitt på gågatan bredvid naturkompaniet. Eller Simon&Viktor på torget...



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2008-11-26 @ 22:27:13
♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Ja men jag skulle ändå ångra mig efteråt ;D hehe.. fåår se om de kanske blir lugg nästa gång .. :)



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-11-27 @ 08:46:32
My

Ja det var verkligen jätteskoj :) Hoppas det blir snart igen! Hoppas allt är bra med du också?



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-11-27 @ 13:10:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback