i min flick-lägenhet.

Spelas nu Vengaboys, sminket ligger  framme lika så min plattång.
Själv nynnar jag till Vengaboys och sitter i min säng och bloggar, vad gör ni denna dag ?

När klockan slåg halv 3, ska jag ut & skrapa min bil ifrån all snö & is.
Därför hatar jag vintern, det är trist att skrapa rutor tycker jag.

Ställde mig på vågen idag, inte ett g lättare. Men seeeen.. när jag tog fram måttbandet, sken jag som en sol!
Det är inte många cm, men det är iallafall ett par cm som försvunnit. - med min otur så har jag väl bara mätt fel...(A)
Fredrik höll om mig idag och sa lite vackert att det faktiskt kändes att jag blivit liiite smalare, säger han bara så för att vara snäll...eller menar han det? Det lär jag väl aldrig få veta, men givetvis hoppas jag ju att han menar det ;-)
Jag börjar bli stolt över mig själv, men det är en bit kvar innan jag kan säga att jag faktiskt är stolt över mig själv.
Det är många kg som ska bort ännu, men detta är ju bara min början.


Hejpa,hejpa!

Kommentarer
ämma

mia, du borde vara stolt över dig hela tiden! Du är ju sjukt underbar. :D

Well, jag har gått ner sju kilo efter jag börjat bantaa! ;D



Blogg: http://emmaisthename.blogg.se/
2008-11-20 @ 15:53:37
Denise

Klart du ska vara stolt över två centimeter :) Det kunde ju varit plus tretti eller något trist! ;) Man kan bara ta ett steg i taget och så länge det går åt rätt håll ska du vara nöjd o glad :D



Blogg: http://dandersson.blogg.se/
2008-11-20 @ 18:06:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback