har nyss ätit.

Så har man ätit kycklig idag igen, så gott.
Julskyltningen var väl sådär, kom iallafall hem med; vitlökskorv, rökt fläsk & rökt älghjärta. - gott.
Så nu sitter man & slöar i soffan och väntar på att Wallander ska börja kl 21:00. Fredrik for hem en sväng,
så hoppas han kommer tillbaka snart. ;-)
Jag håller på & tvättar för fullt,  vill få allt rent så tvättkorgen blir tom snart. Den har nog aldrig varit de.
Jag byter kläder minst 2 ggr per dag, kan inte ha samma kläder en hel dag.  
Antingen har jag lyckats skita ner dom eller så känner jag mig för obekväm så jag byter. 

Nääe, jag bjuder på en bild idag!



Findus ville minsann också ligga i leggings-lådan. :)

Kommentarer
frida =)

Fina kissekatter du har :)



2008-11-30 @ 20:47:46
My

Naaaw, vad söta. Vill också ha katt :)



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-11-30 @ 21:18:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback