ge mig, ge mig, geeee miiiiig.

Får jag ingen tjänst på jobbet, vilket jag förmodligen inte kommer få. Så betyder det att jag måste börja söka mig härifrån. Jag får väl se vad som händer nu i februari, behöver dom mig inte. Får jag väl gå därifrån med en tår i ögat och söka mig mot Östersund och Uske utbildningen för att ens ha en chans att kunna få en tjänst på jobbet.

usch, jobbigt att pendla till stan så det är nog bäst man flyttar dit medans man pluggar iallfall..
(om jag nu kommer behöva göra det) Men jag vet ju, att Nipis behöver en solstråle som mig ;-)

Ikväll blire mera jobb, ska strax kliva upp och duscha. Sen fara på ica och handla mat åt mina katter och mig själv.
Men jag får väl skriva mer ikväll...?


Puss & Kram..

Kommentarer
bella

haha man tackar man tackar mia :D



Blogg: http://bellalilja.blogg.
2008-11-20 @ 13:10:50
Sandra

Bara att hålla ut 5 år så måste de anställa dej,LAS,hur tror du annrs jag fick tjänst som inte e USKA?! Hade!



Blogg: http://vastanalantbruk.blogg.se/
2008-11-20 @ 23:44:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback