första advent.

Idag är det första advent, rätt mysigt eftersom att det är julmarknad idag och det snöar lite.
(gillar inte att det snöar i vanliga fall, men just nu för att det är marknad så är det lite mysigt)

Vaknade för en timme sen, så jävla skönt att få sova ut och ha en ledig dag.
Jag sitter & funderar på vad jag ska göra idag, vore kul om någon kunde komma och uppfostra min katt..-suck.
 
Jag längtar efter julmaten, kanske ska köpa egen julmat och göra ett eget julbord hemma? Förra året smakade
jag faktiskt grisfötter och vet ni vad? Det är jävligt gott. Smakar som salt skinka bara...
Vet inte ens vart jag ska vara på jul eller om jag ens vill vara någonstans. 
Jag vet ju vad jag skulle  vilja, frågan är om det går?! Vore mysigt sånafall..

Finns det nån som har mobilt bredband? VARFÖR SLÄNGER den ut mig ifrån internet hela tiden?
jävla skitsak.

Ha en bra dag.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback