en vanlig dag på jobbet..

Igår va vi hos S. & H. och kollade på filmen: Timber Falls. - helt okej film om man frågar mig. (rysare/thriller)
Dick vart jag så jävla trött att jag höll på att somna på slutet, det värsta va att jag visste att jag skulle upp 6 i morse..
Så bara det gjorde mig trött och ville hem till sängen.. Så, jag ber om ursäkt om jag va tråkig igår ;-)

Jag undrar när mitt fina paket ifrån Ellos kommer, har väntat flera dagar nu.
2 tröjor och ett par örhängen.. (fy på mig, egentligen) Hur ska jag ha råd med alla julklappar nu?
Kanske ska skita i julen i år, sitta hemma och vänta på juldagen istället.. ;-)

Näe, nu orkar jag inte blogga mer förtillfället. Ha en bra kväll...

Hallå? när blire min tur..

Kommentarer
Melinda

din tur ? :(



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-11-23 @ 17:33:19
Helena

Det var la trevligt att ni kom förbi, trots att inte filmen passade mig sååå mycket i smaken;-) Men det märkte du nog. Jag var lika trött som du, så det behöver du inte ursäkta... Måste ta en spelkväll snart igen och då är det våran tur att dricka lite vin (eller nåt) eller?



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2008-11-24 @ 19:23:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback