Answer this, please! ;-) be my guest..

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig? 
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Denise

1. Vem är du? Denise

2. Är vi kompisar? Ja det tycker jag väl?

3. Hur och när träffades vi? Vet inte, men vi ses ofta nuförtiden på jobbet.

4. Tycker du om mej? Japp :)

5. Skulle du kunna krama mig? Jajamän

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Rackarunge, ha haha! För att du är en sån.

7. Beskriv mig med ett enda ord! Tokig

8. Vad var ditt första intryck av mig? Minns inte

9. Är du fortfarande av samma åsikt? -

10. Vad påminner dig om mig?

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? En bunt sedlar :P

12. Hur bra känner du mig? Blir bättre o bättre

13. När sågs vi senast? I veckan tror jag va?

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Har den redan



Blogg: http://dandersson.blogg.se/
2008-11-15 @ 11:14:17
Marie

1. Marie

2. Dito, vi har iaf varit.

3. AO, resten är historia =P.

4. Ja det gör jag.

5. Absolut.

6. -

7. Hel galen.

8. Det minns jag nog inte..

9. -

10. Spegglar med hållare för stearinljs.

11. Rårörda jordgubbar (halvtinade =P)

12. Ganska bra kände jag dig iaf..

13. Ett bra tag sedan.

14. Den har jag redan där. =P



Blogg: http://varlensbasta.blogg.se/
2008-11-15 @ 22:37:02
Petra

1. Your solemate

2. Haha, ibland

3. "Hej Petra", and then the story begins.

4. Ja, det är klart.

5. Mer än så ;)

6. Mackis, HAHAH!

7. Surrkuse

8. Snyggtröja

9. Eh, jag fattar inte.

10. Väldigt mycket faktiskt!

11. En japp

12. I know everything absout you

13. Nån dag sen

14. Jag tror inte jag vågar



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-11-16 @ 13:47:35
ämma

1. Vem är du? den ballaste bruden i hela stockholm! :D

2. Är vi kompisar? jes, syskon tillochmed! ;)

3. Hur och när träffades vi? oj! HAHAh.

4. Tycker du om mej? noes. Jag älskar dig!

5. Skulle du kunna krama mig? allways and ever!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Mio, för jag tänker på dig när jag ser mio min mio. :D

7. Beskriv mig med ett enda ord! betydelsefullast!

8. Vad var ditt första intryck av mig? hahah ? XD

9. Är du fortfarande av samma åsikt? ...

10. Vad påminner dig om mig? Mamma.. :D

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Kärlek, pengar !:D

12. Hur bra känner du mig? ganska bra skulle jag påstå.. =)

13. När sågs vi senast? alldeles för länge sedan.. :(

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? nej.. :D



Blogg: http://emmaisthename.blogg.se/
2008-11-16 @ 15:54:15
Melinda

1. Melinda, din själsfrände ;) haha

2. Yes, on the intranät iaf, men har ej setts IRL ;'(

3. Har ej träffats än :'(

4. Självklart!

5. Men klart som fan <3

6. Miamaria :)

7. Sötastivärlden

8. att du är precis som jag, fast mktmkt mer underbarare ;) <3

9. Yes <3

10. allt

11. allt du vill ha darling, <3

12. ganska bra (A)

13. aldrig :'(

14. nej, de pallar jag ej :P



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-11-17 @ 11:00:06
Nadja

1. Vem är du? Klövis

2. Är vi kompisar? ja de hoppas jag.

3. Hur och när träffades vi? AO

4. Tycker du om mej? yess.

5. Skulle du kunna krama mig? japp.

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. haha mårdis, you know why.

7. Beskriv mig med ett enda ord! Glad

8. Vad var ditt första intryck av mig? kommer inte ihåg.

9. Är du fortfarande av samma åsikt? vet inte. :P

10. Vad påminner dig om mig? Bävrar, Uttrar och andra mårddjur. xD

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? haha häst och vagn.

12. Hur bra känner du mig? inte så himla bra, bättre förut.

13. När sågs vi senast? hmm, lördags?

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? har den redan. :P



Blogg: http://nadianen.blogg.se/
2008-11-17 @ 14:29:18
Mamma Jessica

1. Vem är du? Jessica :)

2. Är vi kompisar? pratar väl inte nämnvärt mkt med varann förutom på msn:P HAHA

3. Hur och när träffades vi? Hmm, tror jag träffade dig första gången på badhuset i stugun?!

4. Tycker du om mej? De e klart :)

5. Skulle du kunna krama mig? Jajjemen :D

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Svårt..

7. Beskriv mig med ett enda ord! Glad liten skit ;D

8. Vad var ditt första intryck av mig? jag minns inte :s

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Antaglingen inte

10. Vad påminner dig om mig? Min tröja, haha

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? det du vill ha :)

12. Hur bra känner du mig? Inte så värst bra..tyvärr

13. När sågs vi senast? på ica tror jag

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? du har ju redan svarat på min



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-11-19 @ 00:12:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback