vaknade till en ljuvlig sommar dag

- och får säkert gå och lägga mig till en regnig och trist höstdag (ungefär)..

ledig idag, vilket har varit rätt skönt, eftersom att jag har fått så ont i ryggen, igen! =/
Blir det inte bättre snart så måste jag gå till doktorn, och försöka få åt mig samma piller som Katarina. - räddaren i nöden. Kattis är faktiskt en av dom jag helst jobbar med, she is sooo good and qute.
Vi har faktiskt ganska kul tillsammans på jobbet..

Idag har jag inte gjort så mycket, mest slöat pga ryggen. Jobbar kvällen i morgon med Petra, ska bli skönt det med.
Vi träffas ju så sällan hon&jag nu förtiden.. tråkigt!

Mina planer; jag vill flytta, helst till någon storstad.. Jag börjar sakna storstads livet, och är ganska leds på det här.
Men hur många planer jag än har, så kommer ALLTID Hammarstrand vara mitt hem...av någon konstig jävla anleding.
Men här, har alla minnen skapats, alla vänner och alla känslor. Aldrig att jag vill byta bort det för evigt, men för ett litet tag kanske.. Det sprlar ju ändå ingen roll, en vecka i sthlm och jag vill hem...Bättre att bara åka på semester istället : )

Nääe, nu ska jag gå! Vi hörs senare... PUSS!

Kommentarer
Petra

hah, du är ganska söt du :)



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-07-15 @ 22:50:56
Petra

hah, du är ganska söt du :)



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-07-15 @ 22:50:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback