underbar..

Tisdag idag, och det började med att älsklingen åkte till Gubbhögen (hoppas jag minns rätt nu) så nu är man ensam ända tills på fredag. Åkte ner på campingen till Magda, pratade lite strunt och åt glass.. - tack för den ;)
Sitter nu hemma hos pappa och nördar lite, ska strax åka på jobbet då jag jobbar kvällen och ska åka ut för första gången.. önska mig lycka till! Chaufför ikväll, hoppas Magda följer som hon lovat ;P.

Nästa sommar blir det semester, ska få ihop ett gäng och åka neråt i Sverige :D
Jag vill till Sthlm, Göteborg, Skåne, Danmark, Tyskland... (eftersom att det var länge sen jag va neröver)
OCH TILL ÖLAND OCH GOTLAND!!! *jag vill, jag vill, jag vill* snälla, hänger nån med på min road trip?
Bara åka, ha kul och samla minnen. I want!


Åh, det är sommar!
 
None


Måånga pussar och kramar / Mio

Kommentarer
ämma

mio, jag följer gärna med till tyskland! :D Men bara till berlin, CINEMA BIZARRE bor där !:D:D:D:D



Blogg: http://xjigglipuff.blogg.se/
2008-07-08 @ 23:20:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback