söndag

hela dagen. Blandade känslor om vädret idag iallafall... jag är inte nöjd, men inte missnöjd heller.
Igår va vi till Sundsvall, hämtade min syster & min kusin...så nu är dom här hos mig <3
Idag vet jag inte alls vad vi ska göra, får väl se vad dom säger.. Väckte dom för en stund sen och jag verkade inte allt så populär just då :P
Längtar efter lönen gör jag också, den kommer väl om en vecka ungefär.
Då blir det Sundsvall igen, och en jävla massa shopping.
Ska eventuellt köpa mig en bil, om jag hittar någon som faller mig i smaken, är ju inne på Volvo nu så jag får väl se vad som händer =)

VAD ska jag göra i höst egentligen?
Östersund, Sundsvall, Stockholm, New York, Paris?
Ingen jävla aning....
Jag vill göra nått kul, se nått annat än bara skog..


Over and out / Miio

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback