Solen framme idag

Idag är solen framme och jag har fortfarande så sjukt ont i ryggen.. Jobbet gick hyffsat idag, Petra fick assistera mig lite

när ryggen sa nej. Annars så var det skönt att vara tillbaka på jobbet efter en veckas ledighet. :)

I mitt liv händer det för tillfället inte såå himla mycket, sommarvädret har svikit mig så det verkar bli en utomlandsresa i höst istället. Lön på fredag och hur bra känns inte det!?! ´


På sommarn är jag som lyckligast, med massa sol och drickande.
Men jag blir inge dricksugen när vädret är i form av regn..
Så min sommar har varit kass, hittils.
Om det kunde komma massa sol nu, så hade mitt liv varit nästan superbra :)


 

Nääe, nu tar fantasin slut och fingrana och hjärnan sviker... Så, jag återkommer!

Kommentarer
Petra

hahaha, men kul var de ! :D



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-07-23 @ 18:52:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback