sol, vind och vatten.

Idag har vi legat vid Öratjärn hela dagen, och precis när vi ska hem så börjar det åska och regna..
Kom hem, och såg att jag faktiskt blivit jättebrun idag...och till det hör en sjujädrans sveda.. (A)
Träffade lite folk där också...:P


I morgon bär det av mot Sundsvall och shopping, yeah!
Det trista med hela dagen är att mina nollåttor åker hem, vill inte =(
Tänk om min syster alltid kunde vara hos mig.

Nääe gott folk, nu kallar en varm dusch!
(eftersom att vi va och badade ännu en gång ungefär för nån timme sen) =D


och lillkatten är som ett annat vilddjur, men så söt så söt!
Torkel min underbaring flyr fältet varje gång han kommer in ungefär..hah, stackarn =/!


Nääe fy, nu blixtrar det. Så nu går jag!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback