lördag

Och det blir jobb för mig i natt, mycket trevligt tycker jag. I detta väder finns det endå inget att göra, så jag kan ju lika gärna jobba extra ;-) Sitter nere på Bottnan och bloggar, äter igen. Försöker få tag på Magda, men det är LITE svårt, hoppas hon svarar nu bara.. - det gjorde hon. Men hon skulle på Gatufesten hon, så där kunde jag inte få nån lek-kompis :)
kanske någon annan som erbjuder sig?! -*hoppas*-
Nu ringer min mobil, men tänker inte säga vem det är...för det vet jag inte ännu!
Nog om det, vad händer sen? Vad ska jag äta? Måste handla.. Typ Hungrig!
Annars då, bra lite... måste även städa mitt kaos där hemma.


tack för mig, och kanske även för idag! återkommer kanske framåt natten....


Jag är kär!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback