lööönen!

Nu har jag fått min underbara lön, skit att man ska behöva betala skatt.. Hade haft en lön på dryga 18 tusen då! =)
Men nu har jag betalat alla mina räkningar, så nu är jag fri att göra vad jag vill för mina pengar..
Funderar på en tripp till sundsvall på lördag, kanske får med mig P och mitt besök? :)

Igår fick jag hem min sötnos till lilltjej, hon har dock inget namn ännu. Men vi jobbar på det..
Va även förbi Kattis och kollade på hennes supersnygga lillkille.

Sitter här nu ute på bron och funderar.. Mitt liv har faktiskt vänt ifrån dåligt till bra, jag börjar gilla mitt liv igen! :)
Börjar hitta tillbaka till mitt gamla jag igen, efter att ha varit "innekatt" i snart 3 år. - That's good, very good!
 
När jag kom hem ikväll, hade tjejjerna städat och diskat...gissa om jag blev glad? =D
- mina nollåttor <3

NU väntar sängen, och mina två bebisar...
Dagens jobb: 7-15




Här är min snygging nr 1. - Torkel.

Bild på 2:an kommer i morgon..

Goodnigth everybody

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback