Kommer inte på någon rubrik idag!

Åter igen på detta jobb, men det blir pengar till mig =)
F & Jag funderar på att ta oss en liten semester tillsammans, det blir väl någon utomlands resa kanske ;)
Vi får se vad som händer.. Åsele på måndag, jag längtar! Älskar att gå på marknader...Hittar alltid nått onödigt, fast just för stunden är det behövligt ;-) Så är det dock alltid när man ska handla tycker jag.

Jag väntar och väntar på min lön, men det är dock många dagar kvar dit. Ska åter igen skämma bort mig med nya kläder och diverse tillbehör *finns det nått bättre?!?*


Ska hem nu, hoppas jag får gå en promenad med Maggie sen..

Kommentarer
Micca

Meh :) Det har ju vart marknad här meeed.

Synd att man inte är hemma på måndag isf hade ni ju kunna svängt förbi ; )



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2008-07-16 @ 20:23:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback